Wysyłka towarów jest realizowania wyłączenie na terenie Rzeczpospolitej Polskiej na adres wskazany przez Klienta w trakcie składania zamówienia. 

  • Korzystamy z systemu płatności online Paynow (płatność BLIK, mTransfer, wszystkie dostępne szybkie płatności (pay-by-link), płatności kartą). Podmiotem świadczącym obsługę płatności online w zakresie płatności kartami jest Blue Media S.A. Dostępne formy płatności: Karty płatnicze: Visa, Visa Electron, Mastercard, MasterCard Electronic, Maestro. Dokonana w ten sposób płatność, jest od razu księgowana w naszym systemie, dzięki czemu zamówienia mogą być realizowane w ciągu 24 godzin.
  • Nie realizujemy przesyłek za pobraniem.
  • Całkowity czas realizacji zamówienia (wraz z dostawą) wynosi 2-3 dni robocze. Czas realizacji zamówienia jest liczony od momentu uzyskania pozytywnej autoryzacji płatności.

Paczki wysyłamy firmą kurierską InPost oraz za pomocą Paczkomatów InPost:

  • Kurier InPost – koszt 20,99 zł. Paczki dostarczane są zazwyczaj następnego dnia po nadaniu.
  • Paczkomaty InPost – koszt 16,99 zł. Przesyłka w Paczkomacie Inpost będzie oczekiwała 24h, a następnie zostanie zwrócona do nadawcy. Średni czas dostawy za pomocą Paczkomatów Inpost to 1-2 dni robocze od momentu nadania paczki. Większość paczek dociera jednak już następnego dnia. 
  • Bezpłatna wysyłka – przy zakupach powyżej 279 zł, przesyłka wysyłana gratis przez Paczkomaty InPost. Paczki dostarczane są zazwyczaj następnego dnia po nadaniu.

Podane ceny są cenami brutto i zawierają wszystkie należne podatki.

W chwili nadania paczki otrzymasz e-mail z linkiem do śledzenia przesyłki.

Istnieje możliwość bezpłatnego osobistego odbioru Towaru w siedzibie sklepu w dni robocze w godzinach od 10:00 do 18:00, po uprzednim opłaceniu zamówienia oraz uzgodnieniu pocztą elektroniczną (kontakt@olivelove.pl) lub telefonicznie z pracownikiem sklepu (667 887 288) terminu i godziny odbioru. Odbiór osobisty dostępny jest pod adresem: ul. Palestrancka 4/22, 98-300 Wieluń.