DOTYCZĄCE PRODUKTÓW:

1. Jak przechowywać produkty?

Zalecamy przechowywanie wszystkich kosmetyków w chłodnym, suchym miejscu, z dala od bezpośredniego światła słonecznego, w temperaturze 18-22°C. Zadbaj o higieniczne nabieranie kosmetyków, zwłaszcza kremów. Zamiast palców, użyj specjalnej szpatułki lub patyczka – w ten sposób unikniesz przenoszenia do słoiczka bakterii i drobnoustrojów.

2. Czy produkty sprzedawane w sklepie OliveLove zawierają parabeny?

Absolutnie nie! Produkty dostępne w naszym sklepie nie zawierają parabenów, silikonów, PEG, TEA, DEA, dioksyn, syntetycznych aromatów, barwników, glikoli i GMO.

3. Gdzie znajdę skład INCI kosmetyków?

Skład INCI, czyli wykaz wszystkich substancji i składników aktywnych użytych do produkcji znajduje się w opisie każdego produktu na stronie internetowej olivelove.pl oraz na etykiecie każdego kosmetyku.

4. Czy kosmetyki dostępne w sklepie OliveLove są testowane na zwierzętach?

Jesteśmy przeciwni testowaniu kosmetyków na zwierzętach, poza tym prawo Unii Europejskiej zabrania testowania na zwierzętach jakichkolwiek kosmetyków oraz składników wykorzystywanych do ich produkcji (Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 1223/2009 z dnia 30 listopada 2009 r. dotyczące produktów kosmetycznych). Warto też pamiętać, że od 2013 roku w całej Unii Europejskiej obowiązuje całkowity zakaz testowania kosmetyków na zwierzętach, jak również importowania i sprzedaży tak testowanych składników do ich produkcji. Firmy Olive-Era i Olive’Secret wykorzystują bezpieczne i efektywne testy alternatywne, które gwarantują bezpieczeństwo produktów.

5. Gdzie są produkowane kosmetyki dostępne w sklepie OliveLove?

Kosmetyki, które posiadamy w swoim asortymencie są produkowane w Grecji. Wytwórnie Olive-Era i Olive’Secret znajdują się na Krecie.

DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA:

6. Czy muszę założyć konto w Sklepie Internetowym, żeby zrobić zakupy?

Aby zrobić zakupy w naszym sklepie, nie ma konieczności rejestracji. Zamówienie zostanie zrealizowane w taki sam sposób jak w przypadku Klientów nie posiadających konta. Zachęcamy jednak do założenia konta. Po zalogowaniu można wejść do własnego panelu użytkownika i zarządzać zakupami w Sklepie: mamy wówczas dostęp do historii swoich transakcji, śledzenia zamówienia, nie trzeba również za każdym razem wpisywać danych adresowych potrzebnych do wysyłki, można je jednak w każdym dowolnym momencie zmienić.

7. Czy mogę edytować/anulować zamówienie?

Klient może zmienić lub anulować zamówienie jedynie drogą telefoniczną, kontaktując się z OliveLove pod numerem telefonu: 667 887 288 do momentu wysłania przez OliveLove zamówionych Towarów. 

8. Czy mogę zwrócić niechciany produkt przesyłką za pobraniem?

Niestety nie odbieramy przesyłek za pobraniem. Aby dokonać zwrotu należy poinformować nas o tym fakcie pisemnie w ciągu 14 dni od momentu wejścia w posiadanie produktu oraz odesłać nam towar opłaconą przesyłką. Po więcej szczegółowych informacji zapraszamy na stronę Zwroty i reklamacje.  

9. Czy mogę odebrać zamówienie osobiście?

Tak, istnieje możliwość bezpłatnego osobistego odbioru Towaru w siedzibie sklepu w dni robocze w godzinach od 10:00 do 18:00, po uprzednim opłaceniu zamówienia oraz uzgodnieniu pocztą elektroniczną (kontakt@olivelove.pl) lub telefonicznie z pracownikiem sklepu (667 887 288) terminu i godziny odbioru. Odbiór osobisty dostępny jest pod adresem: ul. Palestrancka 4/22, 98-300 Wieluń. 

10. Jak długo trwa realizacja zamówienia?

Całkowity czas realizacji zamówienia (wraz z dostawą) wynosi 2-3 dni robocze. Po więcej szczegółowych informacji zapraszamy na stronę Dostawa i płatność.

11. Jak mogę śledzić status swojego zamówienia?

Informacje dotyczące statusu zamówienia są na bieżąco wysyłane na adres e-mail podany w zamówieniu (sprawdź również folder SPAM) oraz są widoczne po zalogowaniu się w zakładce „Moje konto”. Można również skorzystać z odnośnika, który znajduje się w potwierdzeniu zamówienia. 

12. Czy jest możliwość wysyłki za granicę?

 Niestety na ten moment nie wysyłamy paczek poza granice Polski.

13. Czy moje zamówienie będzie zrealizowane, jeśli nie otrzymałam/em potwierdzenia złożenia zamówienia?

Wiadomości e-mail informujące o postępach realizacji zamówienia są wysyłane automatycznie przez nasz system, w ciągu 1-2 h od momentu złożenia zamówienia. Radzimy sprawdzić również folder SPAM. Jeżeli się okaże, że jednak nie otrzymałaś/eś wiadomości od nas, skontaktuj się z nami telefonicznie 667 887 288 lub mailowo na adres kontakt@olivelove.pl.